Zagadnienia dotyczące dostępności - Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynatorzy do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Jaśle

Przewodniczący Zespołu ds. dostępności w KPP Jasło - st. asp. Łukasz Brej tel. 47 829 53 49

  • koordynator do spraw dostępności informacyjno – komunikacyjnej – młodszy aspirant Daniel Lelko Oficer Prasowy Komendy Powiatowej Policji w Jaśle –  nr tel. 47 829 53 06;
  • koordynator do spraw dostępności cyfrowej – Marek Pilut Specjalista Zespołu Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Jaśle – nr tel. 47 829 53 91;
  • koordynator do spraw dostępności architektonicznej – Justyna Jaworska Kierownik Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Jaśle – nr tel.  47 829 53 80.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności KPP w Jaśle należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KPP w Jaśle;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez KPP w Jaśle zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r.;
  • monitorowanie działalności KPP w Jaśle, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Metryczka

Data publikacji 23.09.2020
Data modyfikacji 14.06.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Piotr Wojtunik
Osoba udostępniająca informację:
Daniel Lelko
Osoba modyfikująca informację:
mł.asp. Daniel Lelko
do góry