Ogłoszenie nr: 42078 - Archiwum ogłoszeń - Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie nr: 42078

OGŁOSZENIE NR - 42078

Komendant Powiatowy Policji w Jaśle poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:  specjalista ds. kancelaryjno-biurowych w Wydziale Ruchu Drogowego  KPP w Jaśle.

 

 

WARUNKI PRACY

Praca biurowa na I piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów. 

ZAKRES ZADAŃ

Obsługa kancelaryjno-biurowa wydziału
Prowadzenie rejestrów i ewidencji kancelaryjnych.
Rejestrowanie dokumentacji wpływającej, wychodzącej i pozostającej, w celu zachowania prawidłowego obiegu dokumentacji.
Rozliczenie urządzeń ewidencyjnych oraz archiwizacja dokumentacji.
Sporządzanie pism informacyjnych.
Obsługa informatycznych systemów biurowych oraz innych urządzeń biurowych.


WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie
staż pracy : 2 lata w administracji
Znajomość ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku i ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji.
Znajomość obsługi komputera w tym programu biurowego MS Office (World, Excel).
Umiejętność organizacji pracy własnej.
Dyspozycyjność, komunikatywność, asertywność.
Umiejętność pracy w zespole, zdolność rozwiązywania problemów.
Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Posiadanie obywatelstwa polskiego.
Korzystanie z pełni praw publicznych.
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru


TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 15.02.2019
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji 
ul. Kościuszki 26 
38-200 Jasło 
Sekretariat II piętro, pokój 301 

Dokumenty z dopiskiem: oferta pracy - ogłoszenie nr ...........

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jaśle ulica Tadeusza Kościuszki 26 38-200 Jasło
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.jaslo@rz.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Jaśle
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ośmiogodzinny system pracy, praca przy monitorze ekranowym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu powyżej połowy dobowego czasu pracy. Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie. Wymagana jest od pracownika umiejętność interpretacji i prawidłowego stosowania obowiązujących przepisów i procedur. 
Proponowane wynagrodzenie 2.267,35 zł. brutto + ewentualna wysługa. 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Inne informacje: 
- w liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia, 
- oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem, a każde 
oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu (zgodność ze wzorem) 
- oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) 
nie będą rozpatrywane, 
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów, zostaną one zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi procedurami, 
- oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych 
w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane, 
- oferty niespełniające wymagań formalnych , odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, 
- kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani pocztą 
elektroniczną lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, 
- do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne, 
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 44 38 360 lub (13) 44 38 307. 

Techniki i metody selekcji: 
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych, 
- test wiedzy i umiejętności, 
- rozmowa kwalifikacyjna. 

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Metryczka

Data publikacji 06.03.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
Osoba udostępniająca informację:
podkom. Piotr Wojtunik
do góry