Ogłoszenie nr : 175698 - Archiwum ogłoszeń - Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Archiwum ogłoszeń

 

Ogłoszenie nr : 175698

o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej

w Komendzie Powiatowej  Policji w Jaśle

 

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Starszy inspektor

do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej

Jednoosobowe stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Jaśle

ul. Kościuszki 26

38-200 Jasło

Miejsce wykonywania pracy:

Jasło

Komenda Powiatowa Policji w Jaśle

ul. Kościuszki 26

38 – 200 Jasło

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,

- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi  lub osobami, w  szczególności
w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu  szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,

- prowadzenie postępowań powypadkowych dotyczących policjantów i pracowników cywilnych,

- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,

- opracowywanie regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,

- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,

- realizacja zagadnień związanych z medycyną pracy,

- wykonywanie zadań służby ochrony przeciwpożarowej.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy wyposażone w telefon, zestaw komputerowy. Oświetlenie sztuczne
i naturalne. Bariery architektoniczne (budynek dwupiętrowy, nie posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

N I E Z B Ę D N E

  • wykształcenie: średnie zawód technika bhp,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w służbie bhp (przy wykształceniu średnim)
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp,
  • aktualne szkolenie inspektorów  ochrony przeciwpożarowej (w zakresie wynikającym z art. 4  ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. nr 178, poz. 1380 z poźn. zm.),
  • znajomość przepisów z zakresu bhp,
  • znajomość przepisów z zakresu p.poż.,
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • obsługa pakietów biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa
    i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( przy wykształceniu wyższym nie wymagany jest staż pracy),
  • posiadanie uprawnień do realizacji zadań wykładowcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • znajomość przepisów resortowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • kopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych szkoleniach,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopia prawa jazdy.

Termin składania dokumentów:

11-12- 2015 r.  

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Jaśle ,

ul. Kościuszki 26,

38 – 200 Jasło

Sekretariat

II piętro, pokój 301

Inne informacje:

Proponowane wynagrodzenie: 1970,00 zł brutto.

W  liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia.

Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.

Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem  telefonu (13) 44 38 360.

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji 01.12.2015
Data modyfikacji 22.12.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
nadkom. Magda Bator - Ekspert Zespołu Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
kom. Łukasz Gliwa
Osoba modyfikująca informację:
kom. Łukasz Gliwa
do góry